Hemma i Umeå igen!

Så nu har jag kommit hem till Umeå igen för nån timme sen. Känns trist att lämna skåne och Jennilie eftersom att de kommer dröjja länge innan vi ses igen men förhoppningsvis till juul!

Imorrn ska jag äntligen få träffa Kariin, har knappt setts i sommar för våra scheman har gått om varann. Men imorrn ska vi en sväng till sjukhuset (ska visa omklädningsrummet) och senare på kvällen ska vi ut å ta nån öl å bara umgås!

Tänkte egentligen visa lite bilder sen gårkvällen men såklart har inte min dator fixat sig ään!! Ska ringa till Media markt imorrn för ibland gåre inte att gå in på vissa hemsidor, msn funkar inte alls osv. Och det har börjat sen den dan ja fick igen datorn och innan ja lämna in den så funkaren uutmärkt. Alla andra datorer i huset funkar som dom ska, endast min krånglar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0