5e augusti

Har haft lite fullt upp dom senaste dagarna med att hjälpa mamma inför imorrn (pappa fyller 50 år) och eftersom att farmor och farfar är här just nu!

Idag var vi bjudna på middag hos mammas kusin, jag hatar att lämna mat hos andra så just nu känns det som magen är på julafton haha.

Sen for ja, mammi å syrran hem lite tidigare för att göra iordning bland annat glasyrerna som ska vara på cupcakesen.

Förberett de mesta inför imorrn iaf!




Glasyrerna! Nämner inga namn men en viss person var lite mer spillig än andra ;) haha


Jag hatar när man tappar bort sitt kort eller nyckel på jobbet, det hände mig igår med kortet. Som tur var så upptäckte jag det när ja endast varit i två patientrum men ändå tog de låång tid innan ja hittade igen den. Den låg under en patients byxben (hon låg i sängen), är inte så roligt om man skulle tappa bort kortet då man måste ringa massa samtal osv. Har lyckats med nyckeln också, men den satt fast i kaffeautomaten (har en gul grej på knippan som man sätter i kaffemaskinen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0