14e april

Har just snabbstädat samtidigt som jag ser fast mest hör på hockeyn, det är nu det gäller för skeå att vinna men dom ligger under med ett mål just nu. När första perioden är gjord ska jag dammsuga snabbt också, för Kattis kommer hit vid åtta!

Hade sista lektionen nu idag på mer än två veckor (om man inte räknar me tentan) och jag önskar verkligen att jag fick ha ett riktigt påsklov utan plugg alls. Har även fått tillgång till anatomikursen idag på cambro, men känner verkligen inte för att kolla igenom materialet förnst den här kursen är sluut.

Jag förstår inte varför jag alltid ska cykla allt jag kan när jag ska nånstans, och sen när man nästan är framme så är man heelt slut. Så gör jag alltid när jag cyklar själv, varje dag på praktiken ex (då de i princip endast är uppförsbacke dit). Det är en sån skön känsla från början men då istället jävligt jobbig sista bit haha!





Kommentarer
Postat av: Carro

Haha så är då inte jag när jag cyklar, jag cyklar saktasakta i min ensamhet ;P

2011-04-15 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0