3e april

Godmorgon! Vaknade för ett tag sen av syrran när hon steg upp å skulle på match, men kanske lika bra det. Fast än ligger jag kvar i sängen.

Vaarje morgon och i och för sig även dag så glömmer jag bort mina blåmärken på höften å underbenen, inte skönt när man stöter i nått eller ligger på höften. Ena dan ramla ja på ett uppochnervänt metallock från en tunna och nästa dag på isen då de just hade snöat så man såg endast snö. (jag är inte klumpig, har bara otur ;) haha )

Men idag ska de då inte snöa i alla fall, det ska bli sol å lite moln men ändå 8 grader varmt!! Hoppas de blir så varmt så att man kan sitta ute och plugga.



Faast helst vill man ha så varmt så att man kan fara å bada, utan att behöva frysa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0