13e april

Kom ganska nyss hem från bibblan, har varit hyffsat varmt ute idag. For ut ett tag innan å det är så skönt att bara gå och inte veta riktigt vars man ska gå, man kommer ju alltid hem tillslut! Har hunnit med ganska mycke vettiga saker idag (plugg), så tycker att jag förtjänar en paus nu tills efter middagen.



Igår bakade jag mer bröd, eftersom att mina förra tog slut och den här gången blev dom ännu bättre å godare! Gjorde även en väldigt god fisksoppa, är så dålig på att äta fisk men nu vet jag en rätt i alla fall som gör att ja kommer bli bättre på det. Här finns receptet! Haha konsistensen fick dock ett minus, känns lite som barnmat när man mixade den men smaken var super så.

Och snart far jag till Umeå igen, i helgen någon gång men när vet jag inte än. Under påskhelgen far min brorsa å pappa till London, åhh hade ja inte haft tentan veckan efter så hade ja velat följt me!! Fast då blire bara vi tjejer över den helgen, känns ganska skönt de me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0