Måste komma igång me träningen!

Åh vad skönt att äntligen komma igång me nån träning, har nyss kommit hem från ett pass på 360 "Just Dance". Ska kolla vidare lite sen om de finns nått ställe där de enbart finns dans, annars blire att börja träna på gym! Å de behövs verkligen kan jag lova haha.

Igår for jag till Kattis direkt efter skolan och blev bjuden på middag; kyckling, potatisklyftor och sockerärtor. Sen spenderade jag den största delen av kvällen där. Sista delen av kvällen å natten sov ja på hotell, en kompis var här i skeå så klart man passar på ;)

Idag hade vi sovmorron å slutade tolv så for å storhandla me Kattis nu när jag har bilen, fick även med mig en blomma å en dataväska.



Nu ska jag gå och göra nån mat å sen hoppa in i duschen, hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0