Sena bilder från ikea

Kom på att ja bara visat en sak ja köpte från ikea, här nedaför är några till saker.



Första bilden; Jenny å ja, andra bilden; ja å Karin.

Första bilden; mamma å syrran, andra bilden; jag å Jennilie

Första bilden; min syrra i sumodräkt, andra bilden; ja å Jennilie (redigerad i paint), tredje bilden; grisen å syrran.


Haha som ni märker tog jag mest fjant/ful bilder, men de är ju dom som är roligast också!

Köpte sen mest bara småsaker bland annat;

*gryta
*bestick
*2 pennburkar
*hurts/ rullbord me lådor

De viktigast tycker jag var sällskapet, att få en hel dag ensam med mamma!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

AFRIKAN KWINNA!

2010-09-17 @ 16:29:58
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0