Humöret går snart upp igen!

Är på riktigt dåligt humör efter att ha snackat me folk som halft försvarar sd, verkar verkligen inte som att dom inser vad partiet står för egentligen även fast jag förklarar. tragiskt, men på de viset kanske dom fick många röster också.. ett ex är att några utländska kompisar (inte till mig) är less på att sverige tar in så många invandrare så dom röstade därför på sd, okej dom är ju dumma om dom tror att sd står för endast de!

Okeej folk har nog röstat på sd också för att dom inte tycker att dom andra partierna står för allt dom vill som t.ex att vi tar in för mycke invandrare, men snälla gräv lite djupare i partiet.

Man kan inte bara ta å ta, sverige får så mycke av andra länder så varför ska vi inte ge nått tillbaka?

Aja nog om de, ska snart få prata me Jennilie och då vet jag att mitt humör kommer kila iväg långt uppåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0