Hemma Hemma

Så nu är jag framme i Umeå, eller jag kom vid 12 men nu är jag äntligen hemma och kan koppla av! Dricker ett glas vatten från Umeå åhh så ljuvligt, vatten som inte luktar kloor.

Direkt jag kom hit så for jag iväg med Jenny å Sara och käkade på stan, gick lite inne i stan också å letade en höstjacka men hittade ingen bra.

Tog med datorn den här gången så ska försöka uppdatera lite men vill ändå passa på att umgås med alla och inte sitta vid datorn, och sen glömde jag kameran så kommer inte bli så roliga inlägg haha.

Men lägger ut en bild på mig å Jennilie sen i vintras, för att ja tänker på dig och hoppas du blir bättre å bättre!


Måste bara berätta om min "avkopplande" bussresa. Var jätte trött men kunde inte sova eftersom att personen framför mig stank svett, har aldrig känt så stark lukt förr. Dessutom så hade han lutat bak sätet så lukten spred sig från sidorna också.Fick kvälningar varje gång han rörde sig uääk. Så dom 2 timmarna kändes som ett dygn minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0