Igår och idag

 

Lite uttråkad haha, sitter just nu i mitt rum och ser "Vingar av glas" på tv4 film.

 

 

Igår sov jag liite för länge (12 timmar) så var övertrött hela dagen och fick ingenting gjort, men på kvällen for jag till Karin och såg två filmer ("Shutter Island" och "Vägen").

 

Har sett Shutter Island en gång förr men eftersom jag inte riktigt förstod slutet så var de riktigt bra att se den en gång till, tycker jag alla borde göra hur som helst för man förstår hur dom lagt upp hela filmen osv.

 

Idag firade min älsklings Karin sin 20årsdag så har vart där hela dan. Dom bjöd på massor av mat (ME LIIKE) och vi (5 personer) gav henne presentkort på "Konstnärs shopen" eftersom att hon älskar att måla, och då får hon välja precis de hon vill!

 

Visar lite bilder från idag senare nån dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0