KTC

Idag har vi ju vart på KTC (kliniskt träningscenter), var lite svårt me tekniken från början med PVK men känns lite bättre nu. Får fara dit och träna några gånger och sen har vi ju praktik också!


Bild från då vi skulle träna på PVK

Sen fick vi även varsin låda där man ska he sina grejjer, så slipper man ta nytt hela tiden!




Haha en lite pinsam sak som hände var att ja svimmade, jag vet själv att de inte var på grund av sprutorna osv för jag har svimmat många gånger förr och då har sprutor aldrig vart i närheten. Svimmar man av de har man nog valt fel utbildning haha, försökte skynda mig ut ur rummet men hann bara halvvägs innan de svartna.

De jobbiga var att man får FÖR mycket uppmärksamhet, okej klart man vill att nån ska bry sig men ja brukar oftast säga att allt är bra för att slippa massa frågor å sånt.

Skulle bara vilja veta varför ja svimmar, var länge sen sist nu men förr så svimmade ja ganska ofta.

Ska nog ta och vila ett tag nu, känner mig grymt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0