Helgen kortfattat

Juste tänkte bara skriva lite om vad som har hänt i helgen kort.

I fredags så for jag ju till Karin på grubbe. Vi tog de mest lugnt, for en snabbis förbi brasan på universitetet med hennes syrra, var å körde bil då vi bland annat träffade jenny å så. Men kvällen var underbar ändå, man kan aldrig ha tråkigt me Karin!

I lördags så vart de mest plugg på dan, for en snabbis me mamma å brorsan till media markt för å hämta min brorsas studentplakat mm, sen for vi även förbi mormor. På kvällen for jag till jenny å såg film me hennes familj + min syrra, jag hade hyrt filmen "Babysitter wanted".

Jag tycker att filmen var riktigt bra eftersom att den var oväntad! Dessutom så varen från 18 år, oftast brukar filmer vara från 15.




Sen idag har jag mest tagit de lugnt, pluggat lite å så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0