Undra vad vissa drömmar betyder

Åh skulle egentligen ta en lång sovmorron idag men vakna för ungefär en timme sen gråtandes, fyfan har aldrig vart me om de förr. Ingen rolig känsla när de bara rinner tårar å att de gör jätte ont i hjärtat.

Men de ja inte förstår var hur de hade koppling till min dröm, drömde kortfattat om jag och min klass i nått sunkigt klassrum där vi skulle skriva ner 7 punkter hur man skulle ta sig från en öde ö, när läraren började läsa upp andras så kom jag på två bra punkter men när ja skrev den sista så såg läraren de.

Hon skrek och skällde ut mig inför alla. En i klassen (nämner inga namn) satt mittimot mig och läraren tog upp hennes punkter å skrek till mig "du har skrivit precis likadant som ******* på sista punkten" .
jag vet att ja var så stolt över just den punkten.

De sista ja kommer ihåg var att jag skämdes/ var förbannad på läraren / kände mig jävulskt orättvist behandlad.

Ibland vill man veta vad drömmar betyder. Men ska försöka lägga mig å sova ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0