Kort sammanfattning om vad som hänt sen ja sist skrev

Sitter just nu på universitetets dator och nu har jag inte skrivit här på jag vet inte hur länge. Ska till Umeå om ungefär en vecka så då ska jag lämna in datorn och förhoppningsvis funkar den igen då! Men tänke ge er en kort sammanfattning av vad som har hänt;

Praktiken är ju slut nu för länge sen och jag är tillbaka vid skolbänken, hade inte tackat nej till längre praktik haha. Trivdes så grymt bra där med allt, speciellt personalen.

Den största delen sen jag skrev så har jag pluggat eftersom att jag har min första stora tenta på onsdag, känner mig riktigt nervös.

Men har också haft ett ganska slappt schema och vart ledig många dagar t.ex. förra veckan var jag ledig onsdag, torsdag, fredag och den här veckan gick jag bara på tisdag.

Men sen så har jag ju även varit med kompisar och sett (mycket) tv, hunnit tagi två sprutor som gick ovanligt bra för att vara mig. Annars så kan de ju ta ett tag innan jag går med på det, är riktigt spruträdd!

Så de var en kort sammanfattning, blir så jobbigt att läsa om ja ska skriva mer haha. Ha de bra så hörs vi om ett tag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0