Datorn funkar som vanligt igen!

Äntligen funkar datorn som normalt igen, hallelujaaah! Slapp lämna in den, min brorsa hjälpte mig istället TACK!

Men kommer inte ha tid någonting idag för ska snart fara å träffa Mona på jobbet å sen bär de av en snabbis på stan å sen hem till henne. Där ska vi göra oss iordning å sen klockan sex ikväll ska jag på bröllop! Det är en kompis som gifter sig (Fermesk), hon gick i samma klass som mig på gymnasiet och jag har jobbat med henne.

Ska ta många bilder så att ni får se, och det jag tycker är roligt är att de är inte ett vanligt tråkigt svenskt bröllop utan ett kurdiskt!
Men nu måste jag skynda mig att testa mina kläder innan jag ska iväg, ni får ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0