Skellefteå med syrran

Kom hem från Skellefteå igår vid 18.00, sen drog jag å min syrra direkt ner till stan för att lyssna på min kusins band Sweet Seed som skulle spela på "Sommaren i City". Det var första gången jag lyssnade på dom, å jag ångrar mig att jag inte fart förr å lyssnat för dom var riktigt bra!

Senare igårkväll så for jag till Emma (lägenheten hon är i på haga), vi bakade bland annat chokladbollar, såg på tv å snackade.

Haha snygga chokladbollar va, dom var lite för mjuka så gick inte riktigt å forma ;P


Tänkte berätta lite om vad vi gjorde i Skellefteå, vi hade ju verkligen tur med vädret båda dagarna!

I onsdags när vi kom fram så for vi ganska direkt till stan för att käka å sen vidare till coop å OK för att handla lite och hämta ut paket.

Det som är synd när man inte kan ta posten varje dag nu på sommarn är att 3 av 4 paket gick inte å hämta längre, iofs vare gratissaker men ändå.

Senare vid sextiden så for jag å träffade Kattis, vi drog till stan där de var Stadsfest i Skellefteå, eftersom att de bara var onsdag så vare inga artister eller så men de fanns många stånd, karuseller mm. Så syrran kom dit efter ett tag, å vi käka där å åkte en karusell. Haha inte så smart å åka fler efter att man har käkat!


Vi käkade Langos, riktigt gott!

Sen spelade vi på lotteri även fast jag vet att jag aldrig vinner haha, men Kattis vann choklad, 2 kg! Så vi fick 2 kakor var.



Senare på kvällen såg ja å syrran nån film å båda somnade mitt i filmen.

Igår hann vi tyvärr inte vara ute i solen så mycket eftersom jag ville fara å köpa saker till lägenheten nu när jag hade bil, for bland annat till jysk, el giganten å rusta.

Köpte en hel del som t.ex. badrumsmattor, ett nytt duschdrapperi, en papperskorg, en stor spegel och två planscher.


Spegeln jag köpte, vet inte riktigt om jag ska måla om den eller inte.

Sen hedde jag även upp gardinerna som jag hade köpt veckan innan.




Senare käkade vi bara middag å sen for vi hemmåt till Umeå.

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen blire tyvärr pluggning för min del tills jag börjar jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0