Are you walking ok?

Steg upp runt nio idag så har hunnit vara ute hela dan tills nu. Har fart å träffat Emma i hennes kompis lägenhet (som hon bor i ensam i en vecka). Sen har jag och Sara fart å käkat på Café Göteborg, plocktallrik å marängsvisch så känns som att jag kommer vara mätt för en hel vecka!

Nu har jag nyss kommit in från balkongen, måste svalka ner mig lite innan jobbet.



Haha kollade nyss upp texten till Michael Jacksons låt "Smooth criminal", han sjunger ju;
"Annie are you ok
So, Annie are you ok
Are you ok, Annie
Annie are you ok
So, Annie are you ok"


Har ALLTID sjungt nå helt annat och trott att jag har haft rätt,
säkert många som hört haha. Har alltid trott att han sjöng;

"Annie are you walking,
So, Annie are you walking
osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0