Perfekta tiden att vara sjuk!

Vart aldrig att ja for till Kattis idag, har mått illa och haft spänningar i magen hela dagen men tog mig igenom praktikdagen i alla fall och sovit sen från fyra till tio.

Vet ju att det går vinterkräksjukan men de är inte riktigt på det sättet ja känner mig, för jag kan äta lite å känns inte som att jag måste spy, hade även lågt blodtryck idag men ja hoppas i alla fall att ja kan fara på kem lab imorrn å sticka!!

Men jag tror att ja åt lite för mycke nyss, var så hungrig så tvingade i mig nästan en normal portion men ångrar mig nu. Åh varför ska de hända just nu haha.






Kommentarer
Postat av: Carro

stackare, krya på dig!

2010-12-17 @ 13:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0