Vill ha tillbaka ljuset på natten!

Godmorgon, höll jag på å säga haha! Är nyvaken men bara från en kort tupplur, har jobbat imorse och måste sova för att orka med att jobba ikväll me.

Nu har de börjat blivit riktigt mörkt ute, man är ju van att de ska vara ljust ute nu på nätterna. Vill inte ha mörkt som på vintern nu, de kan de bli seenare!

Höll nästan på att försova mig imorse, vaknade 6:50 och började 7:00. Som tur är så bor jag nära, bara två kvarter bort från jobbet. Tror jag drömde att jag var på jobbet och larmen på mobilen måste ha vart larmen på jobbet i drömmen haha.


Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPTBLOGG

Okej, kommer under dagen! :)

2010-08-09 @ 11:19:38
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0