Den enda man kan lita på är en själv ;)

Åh ibland känner man sig så lättlurad, eller egentligen hur skulle jag ha vetat att du lurade mig ****?

Var inne på facebook imorse vid elva och då sa en kompis till mig (även arbetskamrat) attt hon var dålig i magen så jag måste komma till jobbet nu för hon skulle hem.

Hon hade kläder med sig till jobbet som jag å syrran skulle få, så kunde inte vänta. Så då for jag ju dit, och vad tror ni jag får för svar när jag kommer dit? joo "-haha fattade du inte att jag drev??"


Tur nog så bor jag ju nära jobbet men ändå, vem går till jobbet frivilligt på fritiden? Haha nu såhär i efterhand skrattar jag åt de, men då vare inte lika kul (men liite).

Å bra att hon har skuldkänslor i alla fall ;)

Nu ska jag kolla vad ja ska beställa för böcker innan terminen startar igen, sen blire nog nån film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0