Vad ska jag göra?

Idag har jag fått hem 100 kort som jag beställde å framkallade, resten är hemma i Umeå (beställde med mammas namn). Skulle kunna sitta hela dagen å kolla igenom dom, finns många bilder ja tog bara för att man får sig ett gott skratt haha!

Sen har ja även beslutsångest ifall jag ska fara till Umeå eller inte i helgen.. Vill ju fara för att annars har jag ingenting att göra imorrn, men ändå så vet jag innerst inne att jag borde stanna å plugga eftersom de snart är dugga å jag vet att jag inte pluggar nå bra i Umeå. Men jag kan ju på ett sätt skärpa mig å bara träffa folk imorrn å sen resten av helgen plugga. Men klarar jag inte duggan så kommer jag ångra mig så jävulskt. Svårt val, hatar sånt här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0