No one can cheat me

Åh jag har varit så trött hela dagen vet inte varför, kanske för att ja inte har varit ute på hela dan inte bra men har inte varit så soligt heller.

Ska snart om nån timme fara till Kattis och göra mat tillsammans sen ikväll blire nog bara att ta de lugnt.

Imorrn är de tenta igen men de är på datorn så vi ska sitta några i klassen i samma rum å göra den. Sen bär de av till Umeå igen men mest för att några från klassen ska träffas på kvällen, var ett tag sen nu så ska bli jätte roligt!
Men måste se till att ta en någorlunda tidig buss eftersom att all flyg är inställd på grund av ett vulkanutbrott på Island. Ni kan läsa mer här!
Så därför kommer de nog vara många som åker buss.



Källa


Haha måste bara berätta också om nån som busringde mig idag, men som tur var så var ja på toa just när dom/den ringde så jag missade det och fick ett meddelande i röstbrevlådan som var ungefär "det här var en busringning som nån av dina vänner har gjort mot dig.." och sen så ringde dom upp mig igen å skulle försöka lura mig, inte så smart kanske , sa bara "jag vet att ni busringer mig, för jag fick nyss ett röstmeddelande om de haha."

Men om man lyckas lura den man busringer så äre riktigt kul faktiskt, man får då sig ett gott skratt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0