Riktigt dåligt humör!

Är på riktigt pisshumör just nu!!

 

Börjar med att jag och min syrra sitter i Jonathans rum (min brorsa) och ser idol, sen när han kommer hem så blir vi utskickade och redan då börjar jag bli på riktigt dåligt humör för jag hatar när man missar en liten snutt av programmet man vill se på. Så då går vi ner till källaren till den andra tvn (har ingen i mitt rum) och då så drygar min syrra såklart och tar dosan och byter kanal. Då vart jag riktigt arg och sur och drog upp till mitt rum.

 

Och jag är sån att jag vägrar att fortsätta se på programmet om jag missat en snutt, blir så jävla förbannad när jag missade en som sjöng. Och inte blev det bättre av att mamma kom och sa att jag skulle gå ner igen.

 

Sitter och lyssnar på rocklåtar just nu, bästa sättet när man är sur!

 

 






Kommentarer
Postat av: madeleine

Men lilla gumman =/ .



Jobbigt med bråkiga syskon... Vet hur det känns.

2009-09-28 @ 21:11:45
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: madeleine

du är alltid välkommen här.

2009-09-28 @ 21:59:43
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0