Två saker som inte riktigt passar ihop

Har nyss ätit men fick inte i mig så mycket eftersom att jag och Jenny bakat kladdkaka innan ;). Snart ska jag och familjen fara till morfars grav. Tycker att det känns lite fel att på samma helg ska man hedra dom döda och sen även klä ut sig och skrämmas, det passar inte ihop och är två helt olika saker. Visst är det kul att man kan klä ut sig en gång per år och så, men ändå.

 

Efter det blir det att fara direkt till busstation och säga hejdå till Karin, hon ska till Turkiet och sin pojkvän i tre veckor. Kommer bli jobbigt att vara utan henne igen, tre veckor är lång tid om man står nära varann!

 

Tidigare idag har jag tagit mig igenom en dusch och det är inte det lättaste kan jag lova. Man ska ha en handduk virat från foten till knät, sen ska man ha en stor påse över och tejpa för överst så det inte läker in vatten, sen så ska man ha benet utanför badkaret och stå på ett ben och duscha och se till så att påsen inte blir blöt. Haha kan lova att det är en utmaning ;)


Kommentarer
Postat av: Jennilie

hahaha jag vte, han är så ful på bilden :P

2009-10-31 @ 22:49:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0