Gips och kryckor!

Har varit på vårdcentralen, röntgen och akuten hela dagen igår.

For till jobbet som vanligt igårmorse eftersom att en viss person sa att jag skulle klara av det (hon skämdes igårmorse när jag kom stapplande till jobbet), direkt jag kom dit så skickade dom hem mig.



For sen till vårdcentralen vid halv nio på morgonen, skickades sen vidare till röntgen på sjukhuset och slutligen akuten på ortopedjouren. Kom hem vid halv 6 på kvällen, var riktigt less då!


Fick i alla fall veta (av en riktigt snygg läkare på akuten) att ett av mina ben i foten har en spricka så jag måste ha gips i 3-4 veckor och sen en speciell sko 3-4 veckor, vet inte än om jag kan gå på den skon. Så då kan jag inte jobba på minst en månad och måste gå med kryckor, kan lova att det inte är det lättaste!

 




Kommentarer
Postat av: Jennilie

NONONOOOOOOOOOO!! Kommer du inte kunna komma då?! Din klumpeduns, varfölr skulle du "steppa"?!! :D haha.

2009-10-27 @ 13:22:11
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0