Stukat foten!

Har nyss ätit middag och tagit på mig mysdressen, ska snart lägga mig i sängen och se massa film! Har lånat fyra filmer från Karin "Kopps", "Bruce den allsmäktige", Flightplan" och "Burn after reading".

 

 

Hade riktigt kul ute igår bortsett från att jag stukade foten innan vi for på krogenkrogen, så stapplade fram hela kvällen och dansa gick väl sådär haha. Men jag försökte i alla fall och med alkohol i kroppen så känner man inte lika mycket smärta!

 

Det enda som jag oroar mig för är jobbet imorrn eftersom att vi går i princip hela tiden där och jag är verkligen inte snabb, de boende kommer varva mig fleera gånger haha!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0