Sällskapet är viktigast!

Blev inte så mycket shopping på stan idag vilket var riktigt bra. Det roligaste var ju att träffa Nicole såklart, pratade mycket om allt och inget.

 

Just nu väntar jag på att Karin ska ringa för då ska jag träffa henne på stan, ska väl troligen gå och fika någonstans och bara prata. Var länge sen nu sen vi pratade på riktigt bara vi två så ser verkligen framemot det! Senare ikväll så ska vi ju fara och se New Moon, jag hoppas och tror att den kommer vara så bra som alla säger!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Jag tycker filmen var fantastisk MEN tror den är mycket bättre då man läst boken (böckerna) också!

2009-11-24 @ 19:47:38
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0