Saknar dig min älsklings Jennilie!

Väntar på att Emma ska komma, hon är påväg hit nu! Tänkte lägga ut lite bilder på mig och Jennilie, såg att hon hade gjort det så tänkte göra det också!

 

Börjar med en bild på mig, Jennilie och mamma när jag fyllde 18 år!

Här är några bilder sen i vintras hos Jennilie

Jag och Jennilie förra sommaren tror jag (2008)

 

Jag och Jennilie i stockholm för ungefär ett år sen (hösten 08)

Hösten 2007

 

 

Bjuuder på dom här, vissa är ju finare än andra ;) Har massa, massa andra bilder på datorn där nere som jag kanske lägger ut senare någon dag.

 

Saknar dig verkligen Jennilie, kom tillbaka till Umeå!!

Ni som inte vet, Jennilie har flyttat ner till Skåne och var tänkt att jag skulle till henne ungefär nu, men på grund av gipset så vart det ingenting.

 


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Söta bilder ;)

2009-11-08 @ 15:51:52
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0