Kom hem daarling!

Sitter på mitt rum och väntar på maten och skriver med min älskling!

 

Åh fan vad jag saknar henne!

Saknar SaraochKarindagar/kvällar, saknar att man alltid har roligt med henne, saknar lugnet/farten med henne, saknar att prata med henne om allt och inget, saknar allt med henne. KOM HEM NU!

 

Har sovit hos Emma igår till idag och eftersom att ingen av oss jobbar så är vi båda lika dagavilda haha. Jag var helt säker på att det var fredag den trettonde idag, tills Emmas kompis tog oss till verkligheten att det var torsdag haha. Inte så stor skillnad men ändå, brukar aldrig vara så stensäker!

 

 

 

Idag kom två masker på tub som jag har beställt hem, äntligen! Är en peelingmask och en mudmask, precis vad jag alltid viljat ha. Oftast när man far på stan så finns det bara masker (på tub) för torr hy och liknande.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0