Den stora klumpen är borta!

Har äntligen fått tagit bort gipset nu, dock måste jag ha en mockasin (vet inte hur det stavas) 2-4 veckor beroende på hur jag själv känner. Känns i alla fall positivt att jag inte ska ha något till återbesök vilket betyder att min fot kommer bli bra!

 

Är fortfarande ovan med att inte ha ett gips så ska ha kryckor ca 2 veckor till, men känns mycket bättre nu när man slipper en stor klump på benet!

 

 

 

 

Typ såhär ser den ut, inte finaste ritningen men!

 

 

Sen behöver man bara linda runt med en fixeringsbinda över och he en strumpa under allt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikväll eller imorgon ska jag ta bada i badkaret och bara njuta av att kunna bada normalt igen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0