Bara bra saker som händer imorrn!

Idag har jag mest tagit det lugnt på dagen, verkligen segat mig med allt precis som det ska vah. Och ikväll har jag äntligen fått träffat min älskling Karin, även fast det bara var tre veckor sen sist så känns det som en evighet!

 

Måste se till att det inte blir lika mycket som på bilden, måste spaara pengar till jag flyttar!

 

Imorrn ska jag på stan me Nicole, första gången jag far på stan (och shoppar) på ungefär en månad. Så är verkligen taggad, men ska också bli riktigt kul att se Nicole för det var ett tag sen!

 

Senare på kvällen ska jag se New Moon med Karin, också någonting som är väldigt efterlängtat.


Kommentarer
Postat av: Sara

HAr du fått reda på om du kommer in eller inte?????

2009-11-24 @ 13:18:55
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0