Skor till balen

Kom ganska nyss hem från strömpilen, for dit med Emma, Nicole och Sara efter skolan. Hittade en jätte fin och somrig klänning på vero moda, men har dock inga pengar till den. Kom ändå hem med ett par skor som jag ska ha till balen, vart riktigt nöjd! Blev inte så höga eftersom att då blir min långa balklänning för kort.

 

 

Nu är det verkligen inte länge kvar till studenten och känns som att nästan allt i skolan är klart också. Satan så skönt!! Har äntligen fått min studentmössa och champagneglas också (i måndags)

 

   

 

Nu ska jag snart äta och sen ska jag och min mormor fara och köpa blommor till gården, nu kommer den riktigta sommarkänslan snart!

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskar dom skorna, har likadana! :)

2009-05-20 @ 17:26:25
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: madeleine

vad fina :D

2009-05-22 @ 11:00:32
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0