Typiskt

Kom ganska nyss hem från stan, blev en heldag där idag med Pernilla. Jag letade bland annat efter en vårjacka, skor och klänning till studenten och väska till balen. Det enda jag kom hem med var en deodorant. Jag tror vi var i princip alla affärer som har klänningar, hittade tillslut en på indiska. Men hann inte köpa den innan allt stängde, typiskt. Hoppas att den finns kvar på måndag.

 

Ikväll ska jag fara till Karins pappa och se eurovision song contest. Tror ändå att det kommer gå bättre för Sverige i år än förra året!

 

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten! :)

 


Kommentarer
Postat av: matilda

ha en jättefin kväll!! :D

2009-05-16 @ 18:57:04
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0