Puh, vad skönt!

Som jag skrev förr så for jag till Sillviken i fredags med Emma och Carro, var mysigt och trevligt. Man känner sig utvilat efter varje gång man vart där, alla negativa tankar skjuter man undan och bara är.

 

På lördagmorgon så gick jag och Emma ut en liten promenad, riktigt skönt väder! (men inte alltid bästa underlaget)

 

 

I lördags på kvällen for jag till Petra, hon fyllde 20 år för en vecka sen (fyfan vad skönt att kunna gå på systemet!) Vi fikade, pratade och hade allmänt trevligt. Gud vad stora Izabelle och Theo har blivit, båda nästan ett år!

 

Nu ska jag göra det sista på matten, sen har jag faktiskt gjort hela matteboken! Och sen blir det troligen film :)


Kommentarer
Postat av: matilda

haft en bra dag? :)

2009-05-11 @ 19:14:40
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: pernillla

Hade du trevligt i lördags`?

2009-05-12 @ 14:28:31
URL: http://nilllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0