Ledig!

Idag har vi varit lediga men steg ändå upp vid halv nio för att träffa chefen till sommarjobbet. Blev helt klart nöjd när jag fick veta lönen, men lite mindre nöjd med perioden. Börjar jobba redan fem dagar efter studenten och slutar tre dagar innan jag far till Turkiet. Men jag får se det positivt, jag tjänar mycket pengar och vila kan man göra på hösten då man inte har något jobb längre!


Sen har jag och Pernilla varit ett tag på skolan och nästan gjort klart ett arbete i svenskan, vi har även hunnit träna ett tag idag.

Och egentligen var det tänkt att jag skulle följa med mamma och handla på Ica Maxi, eftersom att jag då kunde passa på och gå på strömpilen och leta efter skor. Men det kändes för jobbigt idag, blir nog en sväng med bilen någon annan dag dit istället.


Sitter just nu och smaskar på ett jättegott "godis" från Iran och lyssnar på reggae musik! Blir att hoppa in i duchen sen, hare bra.


   

Ser inte så gott ut, men jag lovar er att det är "mmmmm"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0