Aldrig mer tänka på skolan!

Fan missade att fara och kolla på Shan tha man idag på skolan. Eftersom att våran klass aldrig fick veta att han skulle komma till skolan så anmälde vi oss inte heller, men tänkte smita in.

 

Jaja inte går livet under för det, nu har jag bara en krönika kvar att göra och sen är allt i skolan klart! Har projektredovisningen också, men det är inget man behöver förbereda sig på. Skriver en krönika om det som hände i Vännäs med flyktingarna, så det är ganska lätt och man får många tankar och åsikter.

 

Har ganska nyss ätit och snart ska jag göra klart min krönika så man slipper tänka på skolan föralltid på fritiden! Om jag nu inte ska söka vidare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0