28 Maj

Prokektredovisningen idag gick bara bra, har verkligen varit roligt att göra ett projekt om Hiv och Aids. Det är inte många som vet skillnaden mellan dom. Efter skolan for jag, Emma, Dessi och Ailin på stan ett tag och senare mot kvällen har jag varit med Emma och sett en film och snackat.

Imorgon när Emma  har slutat första lektionen så ska vi ner snabbt på stan och köpa en bh till balen och sen måste jag även fara förbi "Högtider" där jag köpte klänningen och fråga om hon har tid att sy in den vid brösten.

Sen vid tolv när vi slutat för dagen så ska jag Dessi och Emma troligen fara och sola, man måste ju bli brun innan balen! Tänkte egentligen sola utomhus men på grund av vädret som är nu så tror jag inte att det är så stor chans att det blir fint.

Nu ska jag kolla runt lite på internet och sedan sova, Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0