First day done

Första dagen på praktiken idag! Det var väldigt lärorikt efter bara en dag och personalen var super! Men mina ben fick lida till högsta grad. Är alltid så när man står stilla nästan en hel dag och inte är van, blir bättre imorrn hoppas jag.

 

Fick bland annat vara med om några blodprov, en andningsundersökning och jag kommer inte på namnet men man sticker in en spruta genom ryggen för att ta bort vätska (runt lungan antar jag) som inte ska vara där.

 

Är helt slut nu så får se om jag orkar träna ikväll, annars blir det en lugn kväll och tidig läggdags. Kunde knappt sova natten som var, blir alltid så när jag är rädd att försova mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0