Skärpning!

Försov mig i morse till tjugofem över nio, hade tjugo minuter att ta mig till skolan = omöjligt. Jag vet inte vad det är med mig eller min kropp nu för tiden, jag stänger alltid av larmet ungefär fem minuter innan det piper och vaknar 20-25 minuter innan jag börjar. Måste skärpa mig, nu när praktiken börjar så kan jag verkligen inte försova mig!

 

Annars idag har dagen flytit på, inte varit så mycket i skolan och efter den så drog jag å Pernilla o tränade. 

 

Allt är i alla fall uppklart med praktiken nu, skolan ska ge mig ett skåp innan helgen. Det känns både negativt och positivt att jobba på en mottagning. Bra för att man aldrig jobbar kvällar eller helger (+ att jag börjar kvart i åtta istället för sju), men det är ganska skönt ändå att ha ett varierat schema då man är ledig på vissa vardagar och förmiddagar. Menmen det blir säkert jätte bra ändå! :)

 

Bild från Bulgarien, long time ago

 

Längtar tills vi ska till Turkiet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0