Hela dagen på vägverket

Har nyss varit på bio med Pernilla, såg "en shopaholics bekännelse". Man fick gratis biljetter av tidningen glamour och se innan premiären. Från början trodde jag att det skulle vara en film som handlade om "en tjej och hennes vänner som var shoppingberoende och deras liv" (har inte sett trailern). Men så var den verkligen inte, den var både jätte bra och ROLIG!

 

Annars idag har jag varit på vägverket med en kompis, och fick vänta där i 4 timmar! för att sedan få beskedet av att systemet troligen inte kommer fungera på hela dagen = datorerna fungerar inte. Känns surt att ha suttit där under hela sin lediga dag, men vad kan man göra. När man kom in dit fick man lite pirr i magen och fick tillbakablickar sen jag tog teoriprovet och hade uppkörning.

 

Har även hunnit på stan ett tag för att leta efter en bh utan band, men har bestämt mig för att troligen ha en vanlig bh med genomskinliga band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0