finally!

Från då jag var ute me Jenny på Corona (när hon fyllde 18 år)

 

 

Äntligen är sista provet innan praktiken gjord! Även fast jag har lite saker att göra under praktiken så är det INGET jämfört med hur det skulle vara om man gick i skolan. Det som är bra när man praktiserar och slutar runt fem är att man nästan aldrig orkar på gå stan, för man är helt slut när man har slutat och vill bara hem. Det innebär att jag kan spara mina pengar och köpa det jag verkligen behöver istället för att impuls köa massa småsaker mm. Måste spara pengar till bland annat skor till balen, jeans, ev mineralpuder och Turkiet!

 

Snart ska jag dra mig till stan och ta bussen till Umedalen till Sara, blir en tjejkväll med Sara, Karin, jag och Dejin där vi ska äta mat, dricka vin och bara ta det lugnt. Sånna kvällar behöver man mer av, där man bara tar det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0