24 Mars

Var visst idag som vi skulle upp till sjukhuset och hämta kläderna och prata med chefen. Men oturligt nog så har min chef semester tills på måndag.

Förra gången jag hade praktik på geriatriken så ordnade dom skåp till mig, men på lungmottagningen så har personalen inga skåp utan alla har ett gemensamt litet rum där man byter om och tydligen så rymms jag inte där. Så frågan är ju vars jag ska byta om eftersom att jag inte kan fara till sjukhuset med arbetskläderna på.

 

Annars idag har jag inte gjort så mycket, for till Pernilla på Mariehem en sväng efter skolan. Eftersom att de håller på att flytta så var det ganska tomt, bara tvn och tvhyllan kvar i rummet så det ekade ganska bra. Fick även klura ut hur vi skulle äta, men mer säger jag inte haha.

 

Nu ska jag duscha och sen blir det att lägga sig i sängen och se andra avenyn, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0