Vi är bortskämda som klagar över smasaker!

Man vet om hur stor skada som bilen kan ge ifall man kör över nagon/ krockar, men ända sa är man verkligen inte lika försiktig som man borde vara när man kör bil. Tycker att den här videon verkligen visar verkligheten, även fast ma sett manga liknande sa blev jag verkligen tagen av den här mer än alla andra videor!






Kom ocksa att tänka pa en kvinna pa mitt jobb, handlar om en helt annan sak men. Hon kommer fran Kurdistan och när hon var 13 ar sa fick dom fly därifran. De som hade makten da dödade 800 personer pa nagra minuter, 10 stycken av dem var hennes släktingar. När hennes brorsa hade dödats sa fick dom inte begrava honom, utan "soldaterna/männen tog honom och band fast bakom bilen, sen körde dom igenom hela stan med den döda kroppen släpandes. Helt sjukt! När hon berättade det gratandes sa kom nästan tarar för mig med, tänk vad mycket vissa människor har varit med om, vi är sjukt bortskämda som klagar över smasaker!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Nope, jag är nr 8 ;)



men iaf, allt bra med dig? :)

2009-07-05 @ 21:48:16
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja vad kul att höra, det går bra på jobbet och så? Jo med mig är allt bättre nu, förkylningen går mot det bättre.



Så himla tråkigt att vi inte hann ses innan jag for, åh!

2009-07-06 @ 12:53:32
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0