I miss you, the sun!

 

Ska snart gå och lägga mig nu, men börjar åtta så har i alla fall liite sovmorgon. Igår tog jag det bara lugnt med Emma, vi känner varann så bra nu så vi sov inte ens i samma rum. Hon sov uppe i sitt rum och jag i hennes föräldrars, eftersom att hon var pigg och jag trött.

 

Vi hann inte göra så mycket idag, blir oftast latdagar när man börjar vid fyra. De ringde från jobbet 7 och frågade om jag kunde jobba deladtur, men vem skulle orka det och bara då få sova 3 timmar haha?

 

Kan solen komma tillbaka!

 

 

-"Har du haft fest hos oss när vi var borta?"

- "Nä, hurså?"

- "Det låg en jordgubbe på gården. Säkert en fyllegubbe som du hade på festen som kastade den där"

 

Haha min kusin har verkligen fantasi, det är en av dom som bor på sanda.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0