Allt och lite till

Kom nyss hem efter en händelserik kväll. Jag och Emma var och körde runt lite nu på slutet och några av sakerna vi gjorde var att hämta hennes syrra, jag hann skämma ut mig två gånger, och vi mötte en snubbe som gick mitt i vägen och ville komma in i framsätet (där emma satt). Egentligen inga speciella saker som hänt, men allt på en och samma kväll är inte vanligt. (det hände mer än vad jag skrev)

 

 

Innan det så har jag hunnit vara med Pernilla som ätit grillat här, grillningen blev lite misslyckat, men vad förväntar man sig av en kille? (min brorsa grillade). Sen kom Emma och vi såg filmen "College", riktigt bra faktiskt!

 

 

Fast egentligen skulle vi vara typ 6-7 stycken från förra klassen och se film, men eftersom att vi är så "bra" på att planera så sket allt sig och slutade med att jag, Pernilla och Emma for till mig och såg film.

 

Men Kul vart kvällen igår ändå så! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0