The bad things always comes later

Går kvällen var trevlig! Jag, Emma å Pernilla for runt med bilen några timmar. Var lite trött i slutet, det märktes ibland på mitt körsätt men annars var kvällen härlig! :) Första gången jag körde med automat föresten, alltid bra att kunna! (inte för att det var så svårt men) Även fast det känns som att man kan alla vägar i umeå så finns det alltid några helt öde som man kan roa sig med. Haha nämner inget mer ;)

 

Idag har bara inneburit slapphet, min slöa sida och inne (nästan) hela dagen. Det enda jobbiga var när jag skulle dra hem från emma, för då hade mina föräldrars bil stått ute en hel natt = hårt is fast på rutorna. Så fick stå där ett tag och skrapa.

 

Ikväll blir det pluggning och troligen en film, jag känner sig jätte stressad över skolan fast vi inte har mycket alls just nu. Är väl för att jag vet att det kommer vara mycket nu innan praktiken, för efter praktiken har vi bara en riktig skolvecka kvar.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Haha Andreas var den som fick det först men om du inte är helt borta så var ju han i sthlm då du var hos mig ;) haha

2009-01-25 @ 19:15:31
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0