Old Pics

Har inte gjort så mycket idag, ska snart börja med att göra lite uppgifter på sökajobb å senare ikväll ska jag skjutsa hem mormor, resten av kvällen får vi se. Tänke lägga in lite gamla bilder (dom är tagna från kort med vanlig kamera, så inte bästa kvalitén).

 

 

Såhär såg jag ut förut, när jag hade glasögon. Är verkligen glad över att ha linser nu!

 

 

 

Syrran å våran söta minigris när han var bebis!

 

 

 

Loong time ago! Min kusin, min brorsa, Karin å Jenny.

 

 

 

Jag å min syrra (brorsan i bakgrunden)

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sara, jag verkligen ÄLSKADE filmen Twilight! och då menar jag ÄLSKA! Jag är helt.. Jag vet inte vad.. Så mycket kärlek! :P Åhhhhhhhhhh, jag ska typ se den igen! :P

2009-01-14 @ 18:59:14
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Goa bilder :)

2009-01-15 @ 22:29:14
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0