Fest är livet, eller?

Kom ganska nyss hem från att ha följt karin en bit till vasaplan. Skönt att det har blivit varmare nu, man höll nästan på att få köldskador på låren förr!

Jag förstår inte hur vissa orkar att festa varje helg? Klart det kan vara kul någon då och då, men det blir ju verkligen inget speciellt om man gör det varje helg. Är det verkligen så att dom inte kan ha kul utan alkohol, då är det verkligen illa.. Jag ska inte klaga, dom väljer ju själv över sitt liv, men lite måste man väl kunna tänka själv och förstå.

 

Blir skönt att man inte har någonting planerat imorgon på dagen, att man kan ta den som den kommer! Ska lägga mig snart, vart så trött när jag och karin låg i sängen å såg film.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Dem som festar varje helg har inget liv,

och jag förstår inte hur dem som festar varje helg har råd, jag har knappt råd med kanske 3 helger i rad,

huvva, jag tänker precis som du sara. Det är minst lika roligt att vara nykter.

Du är klok du!



Hoppas du får en bra söndag :)

2009-01-11 @ 16:35:57
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0