Alltid tänka positivt!

Blev inte att fara till Emmas stuga idag, henne pappa hade glömt att he på värmen. Men man får tänka positivt; då har man någonting att längta till istället! Blir såklart ändå att träffa Emma ikväll, och sova där. Vi har inte så mycket planer, men ut med bilen är ett måste! 

 

Har nyss varit och köpt ett skrivbord med pappa. Innan jul var vi på ALLA möbelaffärer förutom en (EM), fanns fan ingen som var snygg. Antingen var dom för stora, fel färg eller för "vanliga". Äntligen har jag hittat ett jag vill ha, och tycker färgen var grymt snygg! Finns även en "låg hylla" som jag tycker är snygg!

 

Skrivbordet som jag köpt / Hyllan som jag vill ha! (fast samma färg som skrivbordet)

   

 

 

Nu ska jag vara duktig och städa mitt gamla skrivbord (som alltid lyckas bli stökigt dagen efter man städat)! Och imorrn ska vi sätta ihop mitt nya!


Kommentarer
Postat av: nicole

Tack för skjutsen igår gumman!!! hoppas ni får det trevligt ikväll :) ses på måndag

2009-01-24 @ 18:23:31
URL: http://niichole.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Jo jag gillade färgen också, och skorna! :D

Hihi neh men det var ju lääängesen vi var med varann ;)

2009-01-25 @ 09:38:06
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0