Sliten men ändå på toppenhumör!

Just nu känner jag mig riktigt sliten å trött i hela kroppen. Höll på avlida när vi hade styrka på dansen, speciellt i armarna fyfan!

Nu när jag har duschat så håller jag på att somna, älskar att sova när man är nydushad å ren! 

 

Har även fått mina kläder som jag har beställt, nästan allt passar så jag är på riktigt bra humör även fast jag är trött!

Har bland annat beställt den här!

 

 

Nu ska jag snart lägga mig, imorrn väntar en viktig och lång dag!

Han kommer inte ha någon chans, vilket jävla svin!


Kommentarer
Postat av: Magda

snygg tissha, får man fråga vart du hittat den? skulle nämligen vilja ha en likadan själv

2013-09-02 @ 19:25:18
URL: http://magdataheri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0